niedziela, 21 grudnia 2014

Lob



Przez wiele lat zapuszczałam włosy, aby były tak długie jak teraz. W mojej wyobraźni miały być pełne objętości, układać się w miękkie fale, a ja zawsze miałam czas na jakieś wymyślne fryzury. Niestety tak nie jest. Moje włosy są zawsze oklapnięte, a w obecną porę roku wiecznie poplątane dzięki czapkom i szalikom. Nie muszę chyba wspominać, że zamiast pięknych warkoczy na głowie mam zawsze nieogarniętego kucyka? Od dłuższego czasu myślę o zmianie (to już chyba 3 albo 4 rok jak nic z nimi nie zrobiłam), oto kilka moich inspiracji.

Instagram:
@butlerandcosalon @stellamor33  @hairspirationbykylee @diversentric @hairfanaticperth @kelseycosmo @yourstrulycarr @jessicaflorea @timelessxtrendy @devinstarrs @val.rudnitskiy @seasonssalonanddayspa @anelda.grundling @vilanitorres @shannelmariano @hey_hansi @geekybee88 @mafiloira @illdyeforyou @b_borg @spilledscotch @fabiooliveirahair @senoritaemz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz